Vrací se tedy vysloužilý loupežník Karaba, jeho dcera Anička, která si vzala krále Jakuba a mají malou holčičku, ale i vychytralí rádcové Lorenc a Ferenc v podání Vladyky (62) a Lábuse (72). Ti skončili v sousedním království a hodlají oblbnout místní mladou královnu Julii, na niž se lepí smůla. Pomsta Karabovi je samozřejmě jejich hlavní myšlenkou. Vychytralý Vladyka a nekňuba Lábus si v humorných situacích rozhodně oproti jedničce polepšili, a i když jsou za ty zlé, jejich postavy dodávají pohádce to správné koření.

Nové hrdinky v podobě královny Julie tu hraje Veronika Khek Kubařová a její komorné Hermíny, kterou ztvárnila Markéta Plánková, pohádce rozhodně pomohly. Jak samy herečky potvrdily, natáčení na zámku v Jindřichově Hradci si společně moc užily a je to vidět i na plátně. Vyrovnaná a harmonická dvojice. Loupežník Karaba alias Vetchý, který je teď spíše hrnčířem než lupkou, má stále venkovní slupku zádumčivého a nespokojeného vesničana, v jeho srdci však vzplane láska a je vidět, jak se proměňuje ve zcela jiného a laskavého člověka.

Pohádková hudba a písničky v pohádce jsou tak chytlavé, že na konci projekce už si je prozpěvovala půlka dětí v sálu. Václav Noid Bárta, který měl muziku na starosti, odvedl kus skvělé práce a je zcela jisté, že brzy budou hitem a děti si budou písničky z pohádky vyhledávat na youtube. Však se také Noid inspiroval u dětí. Nejdříve totiž hudbu testoval na těch svých, díky čemuž dopředu věděl, že si malé posluchače jeho tóny získají.

Video
Video se připravuje ...

Tajemství staré bambitky 2 v kinech už za měsíc! Nové video s oblíbenými "zlouny" Bioscop

Věková skupina? Neomezená! Pohádka je určená jak pro dospělé, tak děti všech věkových kategorii. Tříletí si u pohádky zatančí a rozhodně neusnou, pětiletí se budou chvílemi bát, zda-li opravdu zlo zvítězí nad dobrem a ti nejstarší se hned po skončení budou dotazovat, kdy se půjde znova...  Tajemství staré bambitky 2 je totiž velmi zdařilé pokračování a tvůrci se mohou radovat – tohle bude mít úspěch.

Fotogalerie
61 fotografií