Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2024 Iveta Bartošová Survivor 2024 - aktuálně

Návrat z dovolené se proměnil v noční můru. Českého moderátora s přítelkyní okradli, pár nemohl odletět ze země

Krásný pár na dovolené v Dominikánské republice.
Zdroj: Se souhlasem CNN Prima News
+ Další 3 fotografie
nepříjemnost

Moderátor zpravodajské stanice CNN Prima News Jiří Šlégl si musel neplánovaně prodloužit pobyt v Dominikánské republice. Původně tam byli s přítelkyní na dovolené, ale pak se stali i terčem útoku zlodějů. Jak Šlégl popsal spolu se svou přítelkyní Nelou Slivkovou na Instagramu, zloději jim kromě dalších věcí ukradli i cestovní pasy. Domů se mohli vydat až po zařízení náhradních dokladů.

Velké drama prožíval během posledních hodin své dovolené moderátor CNN Prima News Jiří Šlégl s přítelkyní Nelou Slivkovou. Neplánovaně si totiž museli prodloužit vytoužený pobyt v ráji. Jak uvedli na Instagramu, v Dominikánské republice je těsně před odletem zpět domů okradli. Zamilovaná dvojice tak přišla o batoh s penězi a dalšími věcmi včetně cestovních pasů. Čekala je tedy cesta na konzulát do Santa Dominga, kde jim české zastoupení pomohlo vydat dočasné doklady.

Byl to šok, něco takového jsme zažili poprvé

Okradená dvojice už potom mohla odcestovat zpět do Česka, což potvrdili i pro eXtra.cz. V posledním stories Nela ukázala svým fanouškům fotografii z letiště v Madridu. Následně zveřejnila na Instagramu zevrubný popis toho, co se jí a Jiřímu všechno stalo.

"Cestou na letiště v Puerto Plata jsem zjistila, že mi někdo ukradl z auta batoh, kde jsem měla osobní věci, peněženku, dioptrické brýle, klíče, ale hlavně pasy… Nemohla jsem tomu věřit, byl to obrovský šok a bezmoc, protože jsme něco takového zažili poprvé. Bezprostředně po tomto zjištění následoval boj o čas. Museli jsme na policii, kde strážníci horko těžko rozuměli, co je vlastně za problém. Díky našemu známému se nám ale podařilo vysvětlit náš problém a dostali jsme do ruky papír o odcizení dokladů, který byl pro nás zásadní. Zároveň nám bylo jasné, že původní let nemůžeme stihnout, protože nemáme naše doklady a konzulát ČR byl tři hodiny cesty daleko - v Santo Domingu," vyložila Nela, co za poslední den prožila.

Vystavení nových dokladů trvá až tři dny

Tím však celý příběh nekončí. "Navíc nám na letišti říkali, že vystavení nových dokladů může trvat až tři dny. Museli jsme se proto přes noc ubytovat v malém hotýlku v Puerto Plata a dořešit věci následující den. Po pár hodinách spánku a vrácení vypůjčeného auta jsme se taxíkem vydali do Santa Dominga hledat konzulát České republiky. Původní pobočka, na kterou nás taxikář zavezl, byla ale zavřená. Od vojáka hlídajícího původní budovu konzulátu jsme se dozvěděli, že kancelář byla přesunuta jinam. Nakonec jsme se na místo dostali a vyřídili jsme si nové pasy, které jsme dostali na počkání asi za 20 minut," popsala Nela s tím, že všichni lidé, jak taxikář, tak i zaměstnanci konzulátu, byli k páru moc milí a vstřícní.

"Včera večer už jsme mohli odletět zpátky domů, ale byly to nervy, aby všechno bylo v pořádku. Teď jsme na letišti Václava Havla v Praze a máme to za sebou. Byla to dovolená snů jen s trochu špatným koncem, ale důležité je, že jsme živí, zdraví a hlavně doma," dodala Miss Globe Czech Republic 2022 a finalistka České Miss 2021, která se už předtím pochlubila krásnými zážitky z dovolené, na které se například koupala ve vodopádu.

Filip Turek se tvrdě opřel do Fialy: ODS zradila svoje voliče a on je toho absolutní příklad