Nové nálezy ukazují, že stáří Země je mnohem vyšší, než se původně myslelo.

Tato informace je jistě šokující, přičemž vědci objevili, že země je starší než kdy bylo uváděno. Podle nových nálezů stáří Země je více než čtyřicet miliard let. To naznačuje, že existuje mnohem více rozdílů mezi dříve zaujatými názory na stáří Země a jednou z nejobdivovanějších oblastí astronomie.

Nové nálezy ukazují, že stáří Země je mnohem vyšší, než se původně myslelo. - foto 1
Nové poznatky obdrželi vědci prostřednictvím ampelitu, křemičitého horninového schráňku, který se nalézá ve vrstvách hornin v provincii Magallanes v Chile. Jaderné zhroucení zachycené v hornině ukázalo, že je velmi stará. Tato hornina obsahuje rovněž těžké uhlíky, což vědcům pomohlo stanovit její věk.

Studie o tomto tématu byla publikována ve vědeckém časopise Earth and Planetary Science Letters. Nález mohl vědcům pomoci lépe porozumět věku Země a také jak se měnil během různých geologických období. Toto objevování vědě více o vesmíru a naší planety.

S narůstajícím počtem objevů vědci odhadují, že Země je starší, než se předtím myslelo. Jako doplněk k hornině z Chile, vědci stále objevují horniny v oblastech Indie a Afriky s rostoucím vyjádřením stáří. To bylo důkazem, že aktuální dosavadní teorie o stáří Země jsou podceňovány.

Vzhledem k tomu, že tyto odhalení jsou stále nová, navrhují odborníci velmi opatrné tvrzení, že stáří Země je ve skutečnosti větší, než se původně myslelo. To je důvod, proč vědci budou dále studovat geologické prameny k lepšímu pochopení a definování stáří Země.
Nové nálezy ukazují, že stáří Země je mnohem vyšší, než se původně myslelo. - foto 2